mandag 12. september 2011

Hjerter

Som jeg har skrevet før,
har jeg hjertedilla.
Og hjerter kan lages av så mangt:)
De hjertene jeg skal vise nå er
laget av ståltråd og perler.


Ta ståltråd og form til et hjerte i den
størrelsen du ønsker.
Ta ny ståltråd og tre så mange perler
du måtte ønske å ha på hjertet ditt.
Begynn å surr ståltråden med perler på
rundt ståltråden som er formet som et hjerte.
Fordel perlene jevnt ettersom du surrer deg rundt.
Voila:)


Disse hjertene kan du bruke overalt,
på kanten av en blomstervase,
knyt dem fast med hamptråd eller
blonde rundt et lys eller en lysestake,
eller ha dem bare liggende som pynt...



Ha en fin kveld:)



Bente

4 kommentarer:

  1. Takk for fin idé! Skjønne hjerter.
    Så forresten på TV at det er siste skrik med lange jakker laget av slike flotte lapper du har laget babyteppe av. Gå i gang!:-)
    Gleder meg å se kjøkkenet ditt ferdig.
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. jeg også har hjertedilla ♥ ♥ Kjempe fine hjerter du har laget,så flink du er ♥

    Ønsker deg en flott uke:)

    Hilsen fra
    Bella:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk:) så hyggelig med kommentarer:)

    Bente

    SvarSlett
  4. Så nydelige hjertene var. Jeg er nok også av dem som har hjertedilla. De finnes overalt i huset.

    Ha ei fin uke

    Klem Bente

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...