lørdag 31. oktober 2015

🎃HalloWeen🎃

Ja da har dagen kommet, det er Halloween:) Minstejenta har gledet seg i lang tid, og hadde en avtale med 3 venner om å gå sammen med dem og "knaske og knepe". Voksne var selvfølgelig med dem, og de gikk bare rundt i nabolaget.

Lillebror og jeg var hjemme, og vi fikk besøk av mange fine, skumle halloweenere:) Vi hadde forberedt oss godt og poppet mengder med popkorn. Vi fordelte det i mange små poser og knyttet en rød sløyfe på. Lillebror syns det var veldig stas å gi bort, og jammen ble ikke barna kjempeglade og overrasket da de fikk popkorn. En billig og god ting å gi bort på Halloween, samtidig som det er noe annet enn det søte godteri de får til vanlig. Må si jeg er veldig stolt over alle barna som var innom her, blide, høflig og trivelige barn, lillebror og jeg koste oss:) 




Med ønsker om en fortsatt spooky kveld:)




Bente


1 kommentar:

  1. Hei Bente;)
    Halloween er nok kommet for å bli og jeg liker det ;) Så her hadde vi rustet oss med snop etc. Så mange flott små ;)
    Tusen takk for den koselige kommentaren. Kanskje kommer jeg til bake på bloggen igjen. Vi får se. Det ble en veldig brått slutt etter en del ufine kommentarer. Men nok om det .
    Ønsker deg en superfin søndag;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...