mandag 11. november 2013

JuleStrømpe nr.1



Endelig er det "greit" å begynne med litt julesyssler sier jeg bare:) Jeg elsker å få ideer og å sette dem ut i livet. Plutselig hadde jeg ideer til 5 julestrømper, og fellesnevneren er at ingen har noe rødt i seg, og de skal lages av stoffer og stasj jeg har liggende. På tide å bruke opp litt av det en har:) 




Denne strømpen har jeg laget av linstoff.
Jeg strikket et hjerte og tredde en hampetråd rundt kanten. Øverst er det sydd på en enkel blonde, hempen er også laget av blonde.

I morgen kommer strømpe nr. 2:)

Ha en løvly dag:)

Bente



2 kommentarer:

  1. Sååå flott!
    Og en veldig inspirerende og kreativ blogg du har!
    Fin kveld til deg:))

    SvarSlett
  2. Så søt julestrømpe! Liker fargene, og det hjerte var jo nydelig!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...