søndag 3. mars 2013

Mer Stoff...

I helga har det blitt kjøpt mer stoff,
snart på tide å sy litt da vel??
Så man får plass til mere stoff:)

Jeg har kjøpt stoff til et koseteppe til lillebror,
jeg skal ta et vanlig fleecepledd og bruke
som bakstykke.
Tenkte at det kunne være fint å ha i
vogna når voksiposen blir for varm.

Her er stoffene jeg skal bruke:)








Og nå er de endelig ferdig skjært...
Så var det syinga igjen.
Får håpe jeg får masse energi og lyst en kveld
nå med det første...
Ikke alltid man er på topp med en liten natterangler:)




Ellers koser vi oss for det meste.
Med fire barn blir man flink til å roe ned hjemme
og bare prioritere det som føles riktig for familien.
Her er mine to minste gull,
minste storesøster er kjempeflink og
god mot lillebror.
Ser ut som han koser ja:)






Ha en fortsatt fin kveld:)

Bente




1 kommentar:

  1. For noen gull du har;) Så søte;)
    Nydelige stoffer du har handlet inn. Gleder meg til å se teppet. Med fire barn er det nok å gjøre. At du rekker kreative sysler er imponerende;)

    God marsuke til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...