lørdag 23. februar 2013

Heklet Veske med Ugler

Ja, jeg må bare si det, jeg har hekledilla:) 
For en stund siden så jeg et bilde av en veske på nettet,
og den har jeg forsøkt å "kopiere".
Etter mange prøveheklerier kom jeg da fram til noe...
Helt lik ble den ikke, men dette ble min versjon,
og jeg ble kjempefornøyd:)

Min nye sommerveske...







Jeg har foret vesken og laget en blondekant øverst.
Hankene sydde jeg også istedet for å hekle dem,
da blir det litt mer "hold" i dem.












Vi har hatt vinterferie denne uka, og da har vi vært hjemme.
Vi har ikke hytte eller vintercamping, men er deilig å
være hjemme og lande litt også.
Lillesøster har vært hos bestemor og mormor på "ferie",
så her hjemme har det vært veldig stille.
Til gjengjeld har lillebror vært sjuk med feber og snørr,
tenner på tur, så godt at ingen har måttet ut av huset.
Han har vært i dårlig form, grått en del og strukket de små
gode armene sine mot mamma'n sin for trøst.
Stakkar liten, men nå er han på bedringens vei.
I dag har han rullet rundt og oppdaget stua mens godlydene 
har flommet. Deilig:)



Ellers er nye planer på tapetet,
noe av det som står på lista er
tunika til lillesøster,
en topp til meg selv,
lekeelefant til lillebror,
en ugle...
Skal bli moro å sette i gang:)

Hvilke planer har du? 
Legg gjerne igjen en kommentar, kanskje vi kan inspirere og
gi hverandre nye gode ideer:)

Bente

1 kommentar:

  1. Åå, så fin veske! Skikkelig kuul ;)
    Kan godt forstå at du er fornøyd med den!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...