tirsdag 15. januar 2013

Kjøkken

Vi skaffet oss nytt kjøkken for over et år siden,
men ting tar tid og jeg har ikke vist noe særlig bilder ennå.

Vi hadde et knøttlite kjøkken,og hvordan vi fikk plass
er egentlig et under...
Nå har vi kjøkken på ca 32 kvadrat,
og det er godt nå som vi er blitt 6 i familien.

Kjøkkenet er fra Ikea, vi har Ståt underskap og
Lidingø overskap.
Jeg var ikke helt fornøyd med utseendet på Ståt-
overskapene, derfor ble det Lidingø som har samme farge.









De røde gardinene fra julen henger fortsatt oppe.
De er ikke så typisk jul, så de skal få henge opp litt lenger,
mens jeg jakter på hvite kapper/liftgardiner.






Vi er kjempefornøyd med resultatet:)
Noe mangler vi å få opp på veggene, er litt tomt der ennå,
men ting tar jammen tid:)
Skal liksom bo seg til og finne ut hva man vil ha også.
Jeg har en Lisbeth Dahl lysekrone som skal opp
over bordet, men det gjør seg ikke sjøl:)














Ellers har jeg planer om å henge opp en hampesnor med
mange små treklyper på.
Der skal jeg henge opp barnetegninger og bilder som 
ungene har laget.
En gammel dør er det meningen skal inn også som veggpynt,
og jeg har noen planer om en hylle som Biloppretter'n skal få lage.
SÅ noen planer er det jo, men som sagt, 

Ting Tar Tid:)


Bente

1 kommentar:

  1. Hei Bente;)
    Så herlig med stort kjøkken;)Kjempefint;) Det er virkelig godt med både god arbeidsplass og plass til resten av familien. Vi utvidet kjøkkenet for 3 år siden og jeg skjønner ikke hvordan vi klarte oss med halvparten!!(hihi) Men du, ting tar tid, vi mangler fortsatt lys over spiseplassen og den perfekte vannkrana!! Lurer på når det blir! Det har noe med å finne det rette!!
    Nydelig bilde i headingen din;))

    God helg;))

    Klem fra Ann-Mari

    ps. Prøver å legge deg til i bloggrullern min, men får ikke til å legge inn for tiden. men det kommer seg vel;)))

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...