torsdag 3. november 2011

ENDELIG NOVEMBER

November er en herlig måned...
Juleforberedelsene er i gang,
og vi begynner å glede oss til JUL.
Til å vaske og pynte,
til å ta frem kjær julepynt,
og til å bake de godeste kaker.
Juleverksted og kos med ungene...
Ja, herlige november:)

En venninne og jeg har nettopp
vært på en snarvisitt til Stockholm.
En virkelig flott by, og vi fikk med oss
Rihanna, shopping og Gamla Stan.
Her kommer noen bilder:)



Koselige trange gater.



Slottet.



Baksiden av Storkyrkan.



Her tenner jeg lys i globen inne i Storkyrkan.






Disse skulle gjerne ha blitt med meg hjem...
Men vanskelig å dandere slike glasskuler
i kofferten på et fly... Sukk...



Jeg kjøpte meg et juletre på Indiska.
Vi hadde en super tur,
Stockholm kan virkelig anbefales:)



Til slutt vil jeg takke min snille mamma
som har strikket så nydelig genser
til vesla mi:)

Ha en fin dag,

Bente


2 kommentarer:

  1. Heisann!
    Det er deilig å kunne begynne med juleplanleggingen såsmått!

    Sååå heldig du er som har vært i Stockholm - en herlig by!!

    Ønsker deg en fin fredagskveld!

    SvarSlett
  2. Hei Bente :)
    Kom over bloggen din her og
    la meg til som følger...
    Koselig og med mange fine
    innlegg. Flotte bilder av
    Stockholm også her :) Ønsker
    deg en fortsatt fin kveld.
    Klem fra Mette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...