søndag 24. april 2011

Påske

I år har påsken hos oss bestått av jobbing og camping.
For første gang skal vi sesongcampe i Sverige,
og der har det vært såååå fint i helga:)
Sola har skint fra knall blå himmel,
og fønvinden, om enn litt sur innimellom,
 har feid over plassen.
Vi har ved hjelp av et vennepar snekret platting
og satt opp fortelt, og vi hadde besøk av mine foreldre
som også hjalp til litt.
Ungene storkoste seg, og vi damene latet oss i sola...:)
Jeg ser virkelig for meg late campingdager i sola
hvor vi bader, griller og koser oss...:)
Eller at vi sitter inne i regn og spiller
kort og Monopol...
Uansett er camping koselig:)

Jeg rakk å pynte litt før jeg reiste,
noe må liksom fram selv om man skal bort:)



Hjemmelagde påskeegg:)



Jentene mine har malt på egg, og jeg liker å pynte med dem
ved å legge dem utover på bordene...




Haner fra Panduro, håndmalt av meg.




Hønesøstrene Tuppelure:)

Ha en fortsatt fin påske, det lille som er igjen:)

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...