søndag 3. april 2011

Bursdag og vinner av en giveaway!!!

Hurra for meg som fylte mitt år,
ja meg vil jeg gratulere!!

Ja nå har jeg hatt bursdag, jeg har nå fylt 34
 og er på full fart inn i det 35.
For fire år siden, da jeg ble 30, fant jeg ut at jeg
så absolutt likte at alderdommen snek seg på,
og gjorde en avtale med meg selv om at jeg skulle
feire bursdagen min sammen med gode venner
og familie hvert ENESTE år så lenge jeg lever.

Å feire seg selv er VIKTIG.
Å glemme janteloven og å tenke at
JEG ER BRA NOK SOM JEG ER,
 er min nye leveregel.
Å feire at man er frisk tross noen småplager,
å feire at man har et godt liv, at man har jobb,
at barna er verdens beste, veldig subjektivt, men veldig sant:)
Å feire at man rett og slett lever
og at man prøver å gjøre det aller beste ut av det,
 jammen er ikke det verdt en dag å feire seg selv i året??

Så i helga har jeg feiret meg selv seint og tidlig,
drukket rødvin og spist god mat
sammen med noen av de aller beste av de beste:)

Og så mye fint som jeg har fått:)
Ja sannelig er det deilig å bli gammel:)

En annen artig ting som har skjedd i helga,
er at jeg meldte meg på en giveaway
på bloggen til June:


Og jammen har jeg ikke vunnet 2,premien!
Så tusen takk June, det var veldig koselig:)
Bilde av premien kommer senere:)

Jeg skal vise dere i senere innelgg alle de fine tingene
jeg har fått, men jeg kan hinte om Green Gate, Nespresso Zitis, Chill Norway
og Bruka!!

Så er det noen sak å bli gammel:):):)

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen:)

Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...