søndag 20. februar 2011

Jeg hadde en vegg...

Ja, jeg hadde en vegg i spisestuekroken
som det ikke har hengt noe som helst.
Jeg har liksom ikke funnet noe jeg ville ha der,
selv om resten av huset er ganske fyllt til randen...
i går kveld slo den kreative siden til og fant igjen
en gammel hylle som mannen min
hadde da vi flyttet sammen.
Den er nå hvitmalt og "shabbet" i kantene,
jeg ble SÅÅÅÅÅ fornøyd!

Den ble bare helt super, skakk
og gammel som den er,
og nå har den fått plass på veggen
hvor jeg manglet noe å henge opp:)
Og da hjernen min først hadde satt seg i sving,
ble nye familiebilder som vi tok
 i Florida i sommer hengt opp,
sammen med et gammelt vindu
funnet på svigerfars låve.

Jeg ble så fornøyd altså,
endelig falt brikkene på plass...
Ellers har jeg skeiet ut da,
men det kommer det mer om i neste innlegg...



Bente

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...