lørdag 19. februar 2011

Helg igjen, og jeg ønsker meg...

Ja da var det helg igjen, deilig som alltid:) 
Men som vanlig på en fredagskveld endte det med
at jeg halvsov på sofaen, mens resten av familien så på tv.
Jaja, var vel et stort behov for litt søvn da:)
Koste meg ellers hele gårdagen, 
først en topptur fra morgenen,
deretter var det Zumba på treningssenteret.
Skikkelig moro og kan anbefales på det sterkeste til alle!
Veldig bra trening altså.

I dag har vi vært i en barnebursdag,
og etter å ha kommet hjem
var det tid for litt surfing på nettet...
Og da vettu at en finner mye
som står øverst på ønskelista!

Noe jeg har blitt veldig glad i,
er servisene fra

Green Gate,

de er så utrolig fine og kan
blandes og mikses uansett farge...
Så her kommer en smakebit på ønskelista mi!

Et nettsted hvor jeg så de hadde mye fint i Green Gate er


gå inn og sjekk ut dine favoritter!!



God helg alle sammen!!!



Bente

1 kommentar:

  1. Jeg ønsker meg også! Spørs om feriepengene våre våre får bein å gå på! :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...